Retourneren & Garantie
Retourneren & Garantie
Bij agmfatbikes.nl heb je vanaf de aankoopdatum 14 dagen om een artikel te retourneren. Voor een volledige terugbetaling moet het artikel in de originele, ongeopende verpakking zitten en in dezelfde staat verkeren als toen je het ontving. Na goedkeuring van je retour ontvang je het aankoopbedrag min eventuele verzendkosten binnen 14 dagen terug via de betaalmethode die je hebt gebruikt. Let op: geassembleerde Fatbikes en Steps kunnen na levering niet worden geretourneerd omdat deze speciaal per bestelling worden geassembleerd.
Als je het artikel uit de verpakking haalt, brengen we 10% herbevoorradingskosten in rekening om het artikel te controleren voordat we het weer kunnen aannemen. Zodra het artikel wordt ingeschakeld, wordt dit geregistreerd in de software en kan het niet meer worden geretourneerd. Artikelen die worden gebruikt voor reparaties en artikelen met een batterij kunnen niet worden geretourneerd. Standaard verzendkosten worden niet terugbetaald.
Retouren moeten eerst via het contactformulier op onze website worden aangemeld. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Terugbetalingen Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het geretourneerde artikel. Zodra we het artikel hebben ontvangen, krijg je hiervan een bericht en een bewijs van ontvangst. We controleren dan of het artikel voldoet aan de retourvoorwaarden.
Verzending Wij verzenden binnen Nederland met Dynalogic en adviseren je om je artikel via hen terug te sturen. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Zendingen worden altijd naar het opgegeven afleveradres verzonden; dit kan alleen per e-mail worden gewijzigd.
Annuleringen Je kunt je bestelling annuleren totdat deze is verzonden. Hiervoor rekenen we herbevoorradingskosten van 10%.
Beschadigingen tijdens verzending We werken met de beste vervoerders voor jouw regio, maar soms kan een pakket tijdens verzending beschadigd raken. Controleer je pakket goed bij ontvangst voordat je tekent. Als de doos beschadigd is, kun je de bestelling weigeren aan de deur. Maak in dat geval direct een foto en stuur deze naar onze klantenservice, zonder het pakket te openen.
Alleen de oorspronkelijke klant (naam vermeld op het verzendadres) heeft recht op de beperkte garantiedekking die ingaat op de dag dat de Windgoo door de koper wordt ontvangen.
Garantie
Wat is inbegrepen in de garantieservice?
Voor agmfatbike.nl-producten die tijdens de garantieperiode kwaliteitsproblemen hebben, kunnen klanten een garantie aanvraag doen via info@agmfatbike.nl. Na ontvangst van de aanvraag van de klant, zal onze klantenservice trachten binnen 24 uur contact met je op te nemen en de garantie gerelateerde zaken bevestigen.
Garantiebeschrijving
Wanneer er na de ontvangstdatum niet-menselijke schade optreedt zal dit eerst bevestigd worden door het agmfatbike.nl servicecentrum. Hierna zal de garantieprocedure van start gaan.
We bieden gratis 12 maanden garantie na verkoop maar kunnen kosten in rekening brengen voor het vervangen van onderdelen & accessoires, afhankelijk van de gebruiksperiode en de levenscyclus van het accessoire.
Elektrische fietsen en elektrische steps zijn grote producten, de producten worden bij aflevering goed verpakt. In zeldzame gevallen zullen de producten onvermijdelijk stoten en krassen hebben als gevolg van expreslevering. Zonder het uiterlijk van het product en het normale rijden te beïnvloeden, zijn de lichte krassen of krassen niet gegarandeerd als een kwaliteitsprobleem.
Als het product ernstige transportschade heeft, kunnen klanten via info@agmfatbike.nl een garantieaanvraag indienen. Na ontvangst van de aanvraag van de klant, zal de klantenservice van agmfatbike.nl trachten om binnen 24 uur contact met je op te nemen en de garantie gerelateerde zaken bevestigen.
Niet-garantievoorwaarden
De volgende situaties vallen niet onder de garantie:
- Overschrijd de geldigheidsduur van de productgarantie zoals hierboven vermeld
- Geen aankoopbewijs
- Door mensen veroorzaakte schade
- Schade veroorzaakt door externe factoren (zoals brand, overstroming, storm, bliksem, aardbeving, etc.)
- Eventuele schade veroorzaakt door gebruik, onderhoud en afstelling die niet in overeenstemming is met de vereisten van de "Gebruikershandleiding"
- Demonteren of repareren zonder toestemming
- Andere storingen en schade die niet zijn veroorzaakt door het ontwerp, de fabricage, de kwaliteit en andere problemen van het product zelf
- De geaccumuleerde kilometerstand heeft de 2000 kilometer overschreden
- Gebreken die veroorzaakt worden door ongelukken, nalatigheid of verkeerd gebruik vallen niet onder de garantie.
- Onderdelen die zijn gekocht bij niet-officiële distributiekanalen van Windgoo of AGM vallen ook niet onder de garantie en zijn voor de verantwoordelijkheid van de gebruiker.
Carry-in garantie Bij de Carry-in garantie ben je als klant van agmfatbike.nl verantwoordelijk voor het opsturen of afleveren van het defecte artikel voor reparatie. Na reparatie haal je het artikel zelf weer op. Als je het artikel opstuurt, komen de verzendkosten voor eigen rekening. Zorg ervoor dat je altijd de originele pakbon of factuur meestuurt.
Contactgegevens
Agmfatbike.nl
Remiseplantsoen 11, 2014JK, Haarlem, Nederland
Telefoon/whats app: 085 333 222 7
Email: info@agmfatbike.nl